اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

دبی در ۶ ماه گذشته ۵۵.۷ میلیون سفر تاکسی ثبت کرده است که ۴۰٪ از این سفرها به‌صورت آنلاین رزرو شده‌اند.

دبیرخانه حمل و نقل و راه‌های دبی (RTA) روز چهارشنبه اعلام کرد که بخش تاکسی این شهر در شش ماهه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۴۰۰,۰۰۰ سفر بیشتر ثبت کرده است.

در بازه زمانی ژانویه تا ژوئن امسال، ۵۵.۷ میلیون سفر انجام شده که نسبت به ۵۵.۳ میلیون سفر در نیمه اول سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است. همچنین تعداد مسافران از ۹۶.۲ میلیون به ۹۶.۹ میلیون در سال ۲۰۲۴ افزایش یافته است.

تعداد رانندگان تاکسی نیز از ۲۶,۰۰۰ نفر در سال گذشته به ۳۰,۰۰۰ نفر افزایش یافته است. در نیمه اول سال ۲۰۲۴، تعداد کل تاکسی‌های فعال به ۱۲,۷۷۸ رسیده که ۶۴۴ تاکسی بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

عادل شاکری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار در سازمان حمل و نقل عمومی RTA، اشاره کرد که بخش تاکسی از طریق خدمات آنلاین هالا تاکسی رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

او افزود: «رزروهای آنلاین ۴۰ درصد از کل سفرهای تاکسی در دبی در نیمه اول سال جاری را تشکیل می‌دهند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، پنج درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، ۷۶ درصد از سفرهای هالا در نیمه اول سال ۲۰۲۴ با زمان متوسط رسیدن خودرو کمتر از ۳.۵ دقیقه انجام شده که بالاتر از ۷۳ درصد سال گذشته است. این نشان‌دهنده بهبود در کارایی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان است.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا